Description
Svarīgi! Pirms audita un optimizācijas uzsākšanas nepieciešams SEO atslēgvārdu saraksts, kuru izpēti un atlasi veicis profesionāls SEO speciālists.
Mājaslapas SEO auditā ietilpst:
- Tehniskais SEO audits – indeksācija, ielādes ātrums, Core Web Vitals, mobilā responsivitāte, drošības elementu esamība, u.c. faktori.
- Satura analīze – vai saturs ir optimizēts ar atbilstošiem atslēgvārdiem, loģiski strukturēts, viegli uztverams Google robotiem, kā arī pārliecinošs un pārdotspējīgs.
- Lietotāju pieredzes (UX) novērtējums – navigācijas ērtums, dizaina lietojamība, saišu funkcionalitāte, kļūdu lapu esamība, konversiju veicinošie un kavējošie elementi, u.c.
- Iesaistes analīze – lietotāju uzvedība lapā, iesaistes līmenis, u.c.
BONUSS: īss skaidrojums par katru SEO audita punktu: tā nozīme, ietekme un vadlīnijas. Tu izpratīsi teoriju un sapratīsi, kā SEO darbojas praksē.
Cenā ietilpst: SEO speciālista darba stundas, informācija no maksas rīkiem.
Cenā neietilpst: mājaslapas izstrādātāju pienākumi, tekstu izveide.
Pirms SEO audita tiek iegūti mājaslapas dati (“scraping”), un klients saņem tabulu ar būtiskāko informāciju. Šie dati tiek sakārtoti un prioritizēti, lai noteiktu, kuras lapas optimizēt vispirms.
Mūsu 50+ punktu SEO audits sniedz visaptverošu mājaslapas izvērtējumu, norādot tās pašreizējo statusu un atbilstību SEO kritērijiem. Katram punktam pievienotas konkrētas rekomendācijas ar skaidriem soļiem uzlabojumu veikšanai. Optimizācijas laikā piedāvājam savu redzējumu un stratēģijas, kuras izskata klients un ieviešs mājaslapā sadarbībā ar izstrādātāju. Garantējam vieglu un saprotamu procesu, kas ļaus ātri optimizēt mājaslapu.
Katrai landing lapai tiek piešķirtas 2 nedēļas optimizācijai, kuru laikā SEO speciālists koordinē un uzrauga uzdevumu izpildi, piedāvājot iespēju uzdot visus interesējošos jautājumus. Pēc 2 nedēļām katra konsultācija tiek sniegta 50 EUR apmērā. Kāpēc? Tā būs motivācija ātrāk pabeigt mājaslapas optimizāciju, izvairoties no atkārtotiem skaidrojumiem, tādējādi ietaupot laiku, resursus un nodrošinot ātrāku atdevi un rezultātus no šī pakalpojuma.
Paralēli būs nepieciešams sagatavot SEO statisko tekstu un publicēt to mājaslapā optimizācijas laikā, pirms SEO audits tiek noslēgts. Satura izveidi varat uzticēt mums. Izcenojumu skatīt šeit.
Noslēgumā tiek veikta noslēdzošā pārbaude, atzīmējot katru punktu checklistā, lai pārliecinātos, ka mājaslapas audits ir paveikts pilnvērtīgi un optimizācijā nav cilvēciskā faktora kļūdu vai nepilnību.
Pēc SEO audita un mājaslapas optimizācijas vari uzsākt aktīvas mārketinga kampaņas un veidot iekšējās un ārējās saites. Šajā posmā redzēsi, kā optimizēta mājaslapa uzlabo atslēgvārdu pozīcijas, palielina organisko redzamību un veicina augstākus pārdošanas rezultātus un uzņēmuma izaugsmi.
Piesaki SEO auditu jau tagad un uzlabo mājaslapas veiktspēju ar mūsu palīdzību!
Biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi par mājaslapu SEO auditu var būt daudz un dažādi. Zemāk atlasījām populārākos, ko uzdod mūsu jaunie klienti.
Kāpēc ir nepieciešams SEO audits?
SEO audits ir būtisks, lai identificētu un novērstu tehniskas, satura un UX nepilnības, kas kavē vietnes redzamību meklētājprogrammās. Izlaist šo posmu ir līdzīgi kā veidot biznesu bez plāna – sākumā var iztikt, bet vēlāk nāksies pārmaksāt, lai novērstu kļūdas un sasniegtu vēlamo rezultātu. SEO Audits ir noderīgs gan jaunām lapām, gan ilgstoši strādājošiem interneta veikaliem, palīdzot atklāt stiprās un vājās puses, kā arī izcelt iespējas, kas uzlabos lietotāju pieredzi un veicinās uzņēmuma attīstību.
Vai SEO auditu veicat visai mājaslapai?
Mēs veicam vispārēju SEO auditu, kā arī atsevišķus auditus vienai virskategorijai un tās apakškategorijām. Pieredze rāda, ka uzņēmumiem ir grūti vienlaicīgi optimizēt vairāk nekā 5 kategorijas. Mums ir svarīga kvalitāte un rezultāti, tāpēc šis 1 pakalpojums koncentrējas tikai uz vienu kategoriju, nodrošinot maksimālu efektivitāti un, ka kategorijas optimizācija tiks pabeigta līdz galam, nevis atstāta puspabeigta. Ja resursi atļauj, piedāvājam iespēju iegādāties vairākus auditus, lai vienlaicīgi optimizētu vairākas kategorijas.
Kādus rīkus izmantojat SEO audita veikšanai?
Izmantojam Screaming Frog, Google Search Console, PageSpeed Insights, Google Analytics 4, Ahrefs, kā arī citus specializētus rīkus un manuālo darbu, lai nodrošinātu pilnvērtīgu analīzi, kas palīdz identificēt visas nepieciešamās optimizācijas iespējas.
Vai pēc audita veicat arī izmaiņas mājaslapā?
Izmaiņas mājaslapā ieviešs pats klients. SEO rekomendācijas un uzdevumi ir sagatavoti viegli saprotamā valodā, bet visbiežāk tehniskās lietas iesakam uzticēt mājaslapas izstrādātājam vai administratoram. Ja tāds nav pieejams, varat to uzticēt mums – atradīsim atbilstošu speciālistu un nosūtīsim cenu piedāvājumu.
Vai tiek piedāvāts bezmaksas SEO audits?
Nē, mēs cienām savu laiku un nepiedāvājam bezmaksas SEO auditus. Lai gan internetā ir pieejami rīki un AI, kas ļauj veikt bezmaksas auditu, būtisks ir jautājums – vai tiek veikta atbilstoša optimizācija? Mēs izmantojam gan maksas, gan bezmaksas rīkus, pielāgojot tos katra klienta vajadzībām un nodrošinot personalizētus risinājumus, balstoties uz mūsu pieredzi. Katram uzņēmumam jāizvērtē, vai mūsu SEO audita cena attiecībā pret rezultātiem ir pieņemama. Ja cena šķiet par augstu, var izvēlēties lētākus vai bezmaksas vispārīgus auditus.
Cik ilgā laikā varu sagaidīt rezultātus pēc audita?
Rezultāti pēc SEO audita parasti sāk kļūt redzami 2 līdz 6 nedēļu laikā, taču tas ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram, vietnes tehniskā stāvokļa, konkurences līmeņa un veikto optimizācijas pasākumu apjoma. Dažos gadījumos, ja ir nepieciešamas lielākas pārmaiņas vai korekcijas, rezultātu sasniegšana var aizņemt ilgāku laiku. Tomēr būtiskas izmaiņas var novērot jau pirmo mēnešu laikā, ja tiek veikti pareizi un mērķtiecīgi uzlabojumi.
Cik bieži nepieciešams veikt SEO auditu?
SEO audits jāveic vismaz reizi gadā vai divos, lai nodrošinātu vietnes optimālu veiktspēju un atbilstību meklētājprogrammu prasībām. Ja mājaslapā tiek veiktas būtiskas izmaiņas, ieviesta jauna funkcionalitāte vai mainās konkurences vide, audits būtu jāveic biežāk, piemēram, reizi 6 mēnešos. Regulārs audits palīdz atrast kļūdas, saglabāt konkurētspēju un pielāgoties tirgus tendencēm.

Reviews
There are no reviews yet.