Apraksts
SEO Atslēgvārdu izpētē ietilpst:
- Profesionāla atslēgvārdu atlase vienai virskategorijai un apakškategorijām
- Atslēgvārdu strukturēšana mājaslapā
- Kategorijas struktūras izveide
- URL slug nosaukuma izveide
- Saraksts ar mājaslapas esošo atslēgvārdu pozīcijām
- 3 līdz 5 tiešo konkurentu detalizēts atslēgvārdu saraksts
- Reālistisks KPI saraksts tuvākajam periodam
Katram atslēgvārdam tiek norādīta informācija:
- Vidējais mēneša meklējumu biežums (search volume) izvēlētajā valstī
- Globālais meklējumu biežums (global volume) mēnesī
- Grūtības pakāpe iekļūšanai TOP pozīcijās
- Esošā nosēšanās lapa (landing page) un tās pozīcija meklētājprogrammā
BONUSS 75 EUR vērtībā: pēc gala atslēgvārdu saraksta apstiprināšanas, pakalpojums ietver 90 minūšu 1:1 konsultāciju ar SEO speciālistu, lai noteiktu KPI, nākamos stratēģiskos soļus un gūtu rekomendācijas, lai atslēgvārdu optimizācija noritētu efektīvāk un veiksmīgāk.
Cenā ietilpst: SEO speciālista darba stundas, informācija no maksas rīkiem (Ahrefs).
Cenā neietilpst: apmācības par SEO un citi jautājumi, kas nav saistīti ar SEO atslēgvārdiem.
Pirms pakalpojuma izpildes veicam pārbaudi, lai noteiktu, vai izvēlētajai kategorijai ir pietiekams kopējais meklējumu biežums attiecībā pret uzņēmuma piedāvājuma cenu, nodrošinot, ka atslēgvārdu izpēte ir rentabla. Izpētes procesā lūgsim papildu idejas atslēgvārdu sarakstam, lai iekļautu nozarei specifiskus un būtiskus terminus.
Ja kategorijas meklējumu biežums mēnesī ir mazāks par 300, piedāvāsim saistītos atslēgvārdus, kas var piesaistīt mērķauditoriju ar interesi par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem. Neuztraucies! Pat zems meklējumu biežums sniedz vērtīgu ieskatu par to, ko lietotāji NEMEKLĒ, palīdzot izvairīties no resursu ieguldīšanas mazienesīgos atslēgvārdos, ļaujot fokusēties uz vērtīgākajiem atslēgvārdiem vai novirzīt uzmanību uz citiem efektīvākiem mārketinga kanāliem.
Izmantojot modernus rīkus, konkurentu analīzi un praktisko pieredzi, mēs izveidosim strukturētu un stratēģiski sakārtotu atslēgvārdu sarakstu, kas būs racionāli sadalīts virskategorijās, apakškategorijās, bloga rakstos, produktu un zīmolu lapās, novēršot atslēgvārdu kanibalizāciju. Garantējam, ka šī atslēgvārdu izpēte un optimizācijas ieteikumi palīdzēs pieņemt uz datiem balstītus lēmumus, uzlabot mājaslapas redzamību un sasniegt īsto mērķauditoriju.
Pēc atslēgvārdu izpētes iesakām veikt mājaslapas satura auditu, konkurentu satura analīzi, SEO optimizētu tekstu izveidi, kā arī iekšējo un ārējo saišu būvēšanu. Šie soļi garantē efektīvu atslēgvārdu izmantošanu, kas uzlabo pozīcijas meklētājprogrammās un veicina labāku lietotāju pieredzi. Mēs piedāvājam visus šos pakalpojumus, nodrošinot pilnīgu un kvalitatīvu SEO optimizāciju. Pakalpojumus var apskatīt mūsu e-veikalā.
Pasūti SEO atslēgvārdu izpēti jau tagad un izveido spēcīgu SEO stratēģijas pamatu!
Biežāk uzdotie jautājumi
Jautājumi par SEO Atslēgvārdu izpēti var būt daudz un dažādi. Zemāk atlasījām populārākos, ko uzdod mūsu jaunie klienti.
Kādi ir SEO atslēgvārdu veidi?
Ir vairāku veidu SEO atslēgvārdi, ko lietotāji ievada meklētājprogrammās – short-tail, mid-tail, long-tail, semantiskie (sinonīmi), lokālie, sezonālie, zīmola, produkta, jautājuma, utt. Tāpat atšķiras to nolūka veids (informatīvie, navigācijas, komerciālie, transakciju), kas var norādīt, vai lietotājs vēlas iegūt informāciju, drīzumā vēlas kaut ko iegādāties vai ir gatavs iepirkties tagad uzreiz.
Kādus rīkus izmantojat atslēgvārdu izpētē?
Izmantojam vienu no uzticamākajiem rīkiem – Ahrefs, kas palīdz ērti atrast un nepalaist garām atslēgvārdus ar dažādiem priedēkļiem, galotnēm un vārdu kombinācijām. Nepieciešamības gadījumā datus salīdzinam ar oficiālo Google Keyword Planner rīku. Ikmēneša atslēgvārdu monitoringam izmantojam Google Search Console un Accuranker.
Cik atslēgvārdus saņemšu?
Atslēgvārdu skaits ir atkarīgs no nozares, piedāvājuma un meklējumu intensitātes. Tie var būt 50, 100 vai 1000 Google atslēgvārdi. Mēs veicam pilnīgu kategorijas izpēti, lai identificētu visus meklējumus, kas var uzlabot mājaslapas redzamību. Tomēr jāatceras, ka ne visi atslēgvārdi ir vienlīdz vērtīgi. Prioritāte jāpiešķir kvalitatīviem, nozarei atbilstošiem atslēgvārdiem, nevis pārpildītam sarakstam ar mazvērtīgiem terminiem, kas, visticamāk, netiks izmantoti tuvākajā nākotnē.
Vai tiks izpētīti konkurentu atslēgvārdi?
Jā, mēs analizējam konkurentu atslēgvārdus, lai iegūtu jaunas idejas un izmantotu viņu veiksmīgākos atslēgvārdus arī savā labā.
Atslēgvārdu saraksts saņemts. Ko tālāk?
Ņemot vērā atslēgvārdu izpēti, nākamie soļi ir kategorijas struktūras un stratēģijas izveide, mājaslapas satura audits un optimizācija, SEO tekstu izveide, iekšējo un ārējo linku būvēšana, kā arī pozīciju svārstību analīze. Šis ir ilgtermiņa process, kas prasa profesionālas zināšanas un pieredzi, lai pēc iespējas ātrāk un efektīvāk sasniegtu pirmās pozīcijas. Iesakām šo procesu uzticēt mums, lai nodrošinātu optimizāciju atbilstoši jaunākajām SEO tendencēm.
Kad ieteicams atjaunot atslēgvārdu izpēti?
Iesakām atjaunot izpēti ik pēc 2 līdz 3 gadiem. Mūsu klientiem ar aktīvu ikmēneša sadarbību aktuālais atslēgvārdu meklējumu biežums (search volume) ir pieejams ikmēneša SEO atskaitē, tāpēc izpēti var veikt retāk. Kad tiek sasniegtas 1. pozīcijas uz esošajiem atslēgvārdiem, mēs piemeklējam jaunus kategorijas atslēgvārdus bez papildu maksas – galvenais, lai katru mēnesi tiek palielināts organiskais apmeklējums.
Atsauksmes
Vēl nav atsauksmju.